Post by vilritimenti on Feb 12, 2022 8:31:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Chicken Gun ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Chicken Gun IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Chicken Gun 2022 version ▞▞▞
Det er bra, men jeg kan ikke la være i Dule. Jeg vet ikke hvorfor jeg håper de fikser det
I neste oppdatering bør du få hovedmenyen musikk tilbake legg til et alternativ for å spille med venner og fikse problemet der hvis du lagrer et spill og blir med på det igjen, lagrer det ikke spillerne det er også et problem der jeg bare kan finne ørkenbykartet i offline-alternativet, men andre mennesker kan finne det
Duell er den beste i kyllingpistolen. Elsket også noen våpen
Det er et bra spill, men det ligner veldig på 1 spill, men jeg husker ikke navnet på spillet
Dude, det er mobben flaggermusene og grim reaper og megaedderkoppen har truffet fra så langt
Dette spillet er kulere enn brawl-stjerner, men 2.8.01-modellen er fantastisk 🤩🤩🤩 den har skinnet for de to ørkenpistlene!!!!! Chickens Gun : 5 mot 5 lag 🐓🐓🐓 🐓🐓🐓 🐓🐓🐓 🐓🔫🐓🔫🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓🐓 hverandre med hverandre. Fotografering på nettverket med to moduser, 5🐓 mot 5🐓 og mot alle. Du kan kjøle ned hanen, våpenet, nebbet, joggeskoene og capsene. Dette er en hanekamp. Kast eksplosive egg og ordne en slakting. Bli med på sinte haners brannkamp.🔫🔫🐓🐓🐓🔫wow
Ikke verst, men det trenger flere kart og spillmodus med en venneliste og flere våpen takk og en lagskaper (TAKK) chalo-apper ☺ bra spill forresten
Dette spillet er så morsomt å spille at jeg kommer til å spille med venner med redigeringsgruppen fordi jeg er en mesterproff i dette spillet og pluss at jeg bruker min egen telefon og dette spillet er morsomt, så hva venter du på å laste ned det Gratis Spill farm2 og så er det nye ting og så Ny mob nye biler nye hjul og du kan også bytte biler til farger er det ikke kult og også dette kyllingpistolspillet lar meg ikke oppdatere det 😡
Fantastisk spillbart med venner, og jeg vil gjerne ha oppdateringer som å sette inn kjæledyr som i Memes Wars og nye kart, og hvis det skulle være mulig legg til et svineskinn som i capture the flag.☺
Flotte spillpistoler min personlige favoritt er pistolen medium stillhet fordi den er bare flott den er like bra som riktig spill og alt fem stjerner
Hvorfor det dumme spillet ditt har hackere! 😡😡😡
DET ER VELDIG vanedannende! Jeg elsker dette spillet så mye❤! Var en fornøyd bruker før, nå har den svært lav 1 stjerne... Fordi den stadig sa "Frakoblet til foton, Tidsavbrudd for OnDisconnected Client, Serveren er midlertidig utilgjengelig". Wifien vår er bra, og jeg har allerede oppdatert appen. Men når jeg spiller, sparker det meg noen ganger ut?!?! Dette har skjedd flere ganger!😐
Kan du slette tegnet på for mange elementer jeg kan bare ikke bygge for mye jeg prøver å bygge noe :-(
elsker spillet, sannsynligvis min favoritt i 2020 så langt, du kan spille med vennene dine og enda flere har fantastiske våpen å velge mellom, og så snart du laster inn i spillet, fokuserer du bare på å vinne laget ditt👌🏼❤
Spillet har ødelagte kontroller sikter ikke i det hele tatt
3 av 5 bare fordi jeg ikke kan gi 2,5. Jeg er litt raus her. Veldig gjennomsnittlig spill. Glitchy, klippete, ikke mye moro totalt sett. Skrivefeil i massevis. Virker ganske forhastet.
Veldig oppdatert spill Likte dette fordi det er mange måter å tjene penger på og være en hacker Vennligst legg til kjæledyr som vi kan kjøpe med spillmynter.
Den er såååååååååååå morsom og sangen er den beste noensinne. Jeg vet ikke hvorfor folk sier at det er dårlig. Det er såååååååååå gøy å spille. Jeg spiller hele dagen lang. Det er det beste spillet noensinne
Herregud! Musikken ble sparket inn! Den eldre versjonen har ikke musikk som er bra for meg. Men, NÅ SETTER DU MUSIKK?! Takk for at du fikk ørene mine til å blø! Og det som er verre er at det ikke finnes noen innstillinger for å slå av musikken. Jeg liker ikke versjonen for mye. Og jeg hater den musikken.
Det er et bra spill for å fordrive tiden din, men det trenger mer oppdatering for å gjøre dette spillet bedre, endelig er det et bra spill Takk Aditya kumar thakur
Bra, men legg til flere våpen og biler, sykler, fly, HELIKOPTER. Og gjør kartet større og større område gjør flere krefter 🔋 😎 vær så snill og gjør disse tingene 🙏.
Jeg låste opp alle våpnene og fikk 9006 mynter, og jeg vant 25 ganger med standardantrekket selv med å låse opp alle våpnene, kan du legge til en guidet missil til 100,- eller som en ørkenørn du ikke hadde disse i våpenbutikken kyllingpistol legg til disse to ved neste oppdatering det vil være fint og legg også til disse to modusene story mod kanskje også legg til kapitler i story mods og stealth mod som i blood strike warfare Jeg elsker stealth mod så mye hvis du legger til disse fire forskjellene til dette jeg vil 💕
Jeg har et problem med oppdateringen når jeg skyter med den fremtidige simperen ble spilleren uoverkommelig og jeg kan ikke drepe ham, men andre spillere kan drepe fikse denne feilen vær så snill
Bra for tiden
Ok, så det er gøy, men det blir kjedelig fort, så det er 3 stjerner for meg
Jeg hater dette spillet fordi monstrene det er så mange i elitesquad😤 vær så snill å oppdater elitesquad og jeg gir deg 5 stjerner
Det er bra, men det tar egentlig ikke så lang tid å finne en pistol i minispill, og du dør raskt noen ganger starter jeg og jeg dør, jeg pleide å ha dette spillet og det var bedre når jeg begynte å spille det for første gang
Hva slags mottar alle hver hver oppgradering du er kyllingpistol hvorfor du fikser og for oss Vurder meg
For meg er det det beste skytespillet jeg kan spille, grafikken er fantastisk, men noen spillere jukser, det er feil der du kan gå gjennom veggene og under jorden.
jeg elsker dette spillet. jeg har 25 våpen. Jeg bruker lazergun hver dag. han er for sterk. spillernavnet mitt er doodle doo, chickenman, chicken soldier, chickenator, kokoko. jeg oppdaterte dette spillet. Jeg spilte ny sandkassemodus, duell, elitesquad, offline, zombiemodus og rasemodus, takk for oppdateringen av kyllingpistolen. Jeg gir den 10,10 stjerner
Det er kjempebra, men det har sine problemer som feil en gang kunne jeg ikke skyte våpnene mine bare snikskytterriflen skjøt måtte slette og legge til spillet på nytt, dette var alle våpnene mine der fortsatt 😄
Kan du lage det når du slår matvarer/blokker, når de bryter maten gir det deg 30 sek hastighetsboost og 1 helsesegment.
Brothers in Arms™ 3 Arkády cnen
Jeg leste den for Starz fordi når den nye oppdateringen kan jeg laste den ned og jeg ikke får tak i flere elementer du må gå på dem noen ganger vil den ikke engang fungere
Spillet feiler mye, og vær så snill å fikse mobs de angriper spawneren og ikke de andre hvis problemer løst så vil jeg gi 5 stjerner UwU (•‿•)